19 Haziran 2009 Cuma

Twilight (Alacakaranlık)

Aslında bu filmi kızların iletilerine " ay ölürüm Edvard" "aşkım Robert Pattinson" yazmalarından öğrendim.Sinemaya geldiğinde kesin bir bilgim yoktum film ile ilgili,sonra sordum o kızlara süper film dediler.Evdeki en büyük keyfim dvd izlemek,burda sürekli olarak cd aldığım bir yer var.Twilight'ın orjinali ve Türkçe dublajlı geldiğini öğrendim ve aldım.Şu an itibari ile filmi bitirdim.Harika bir filmdi gerçekten,konusu filmin gidişatı 2 saat büyük bir keyif aldım.Edward(Robert Pattinson) ve Bella (Kristen Stewart) büyük aşk yaşıyorlar filmde,zaten ilk filmin bittiği yerden anlaşılacağı üzere serinin 2.'si de gelicek.Zaten çekimleri başladı.Yanılmıyorsamda ismi Alacakaranlık Ay Işığı idi.Öyle hatırlıyorum.Bütün kızlara nispet olsun " ay lav yu Belllaaaa" !

1 yorum:

Beril dedi ki...

5 kitaplık bir seri (tabiki kitapları daha güzel) o yüzden en az 4 film daha çekilir, 2. film kasımda geliyor.

ayrıca belirtiyim 'ay lav yuu emmett' :))