31 Ocak 2011 Pazartesi

Barcelona ve Diğerleri...

Başka bir takım oldular.Rekorları alt üst ettiler.Bir sezonda 6 kupa aldılar,ve şimdi de 15 maç üst üste kazanarak Real Madrid'in rekorunu egale ettiler.Real Madrid Osasuna'ya yenilince ligde fark'ı 7'ye çıkarttı Barcelona ve artık herkes şimdiden şampiyon ilan etti onları,inanılmaz bir takımlar tek başına bir oyuncusu(Xavi)bir maçta 150'nin üzerinde pas yapıyor.Bu rakam bizim ligimizde bir çok takımın bir maçta yaptığı veya yapamadığı bir pas rakamı,bir takım düşünün ki doğruluğu tartışılır ya da tartışılmaz 3 oyuncusu Dünyada "Yılın Futbolcusu" ödülüne aday gösterilip finale kalan,her ne kadar sempatim Madrid tarafın da olsa da bir başka takım oldu Barcelona.Bu gezegenden değil gibiler,merak ettiğim ise bu sene kaç kupa kaldıracakları ve Barnebau'da ki derbi...

1 yorum:

Yiğit Konur dedi ki...

Merhabalar,
Sitenizde iletişim formu bulamadığım için buradan iletişime geçiyorum. Yorumumu onaylamazsanız sevinirim :)
Spor içerikli bir site için metin reklam veya tanıtım haberi/yazısı satın almak istiyorken sitenize rastladım. Şayet böyle bir teklif ile ilgilenirseniz lütfen aylık ve 3 aylık fiyat teklifinizi bana iletin.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim,

--
Yiğit Konur
Mail: yigit35@gmail.com