11 Temmuz 2008 Cuma

Luis Aragones Kanunları

Adı çıktığı ilk gün blogda haber yapmıştım.Şimdi üşeniyorum bu saate bulmaya biraz araştıran bulabilir.Saçma transfer politikasından bahsetmiştim.Fenerbahçenin yeni t.direktör adaylarının arasında Aragones'in olması bana başlı başına bir kabus yaşatmıştı.Raul'u kadroya almadı diye Henry'e dedikleri ile bu adama çok söverdim açıkçası.Gözümde hep kötü anıları canlanır Aragones'in,iyi olarak hatırlayacağım tek şey Euro 2008 olucak.Bir çok kişi gibi Aragones gelmesin diye bas bas bağırıyordum.Luxemburgoyu beklerken Aragones ismi gelince şaşırmıştım açıkçası.Kallinin 3 yaş küçüğü "Dede" Aragones iş yaparmıydı acaba.Marcanın anketinde &62 daha Aragones belli olmadan başarılı olamaz Türkiyede demişti.Marca Real Madrid'e yakın bir gazete,Raul'u almadığı için ateş püsküren taraftarlar hücum etmiş ankete
ankete oy vermedim ama o taraftarlardan biride benim.Neyse Henry meselesi anket derken Aragones geldi imzayı attı.İmzayı atarken öyle kuşkularım vardı ki . Yanımda oturan dayıma bu adam sezonun yarısında şutlanır dedim.Nitekim içimdende öyle geçiyordu.Aslında kendisi gelmeden fırtınasını estirmişti.Basına kapatmıştı idmanı,taa Avusturyadan haber yollayarak.Geldi idmanlara başladı,işte o zaman adam hakkındaki fikirlerim değişti.Fb tv'de "Kamp günlüğü" programından zamanım oldukça izlemeye çalıştım idmanları.Gerçekten geçen seneye göre daha fazla azim müthiş bir disiplin var takımda.Hani Ziconun o hiç sağlayamadığı disiplini Aragones müthiş derecede sağlamıştı.Artık oyunculara rahatlığın batıcağını hiç sanmıyorum.Daha şimdiden otoritesini kurdu Aragones.Şu 1-2 idman fikrimi değiştirdimi ? Hayır.Ama bildiğim bir şey var ki böyle devam ederse değişecek.Takım ruhu yeniden gelmiş çünkü.Birde kanunları var bu "Dede"nin.Mesela takıma koyduğu yeni kural herkes aynı saate yemek masasında olucak ve yemek aynı saate yenilicek.Birlik ve beraberlik için önemli.İdman saatleri ve yarının programları oyuncalara 1 gün önceden verilicek.Bunuda futbolcuların odasının kapısının altından programın yazılı olduğu kağıt'ı atarak yapıcaklar.Oyuncular buna göre kendini ayarlıyabilicek.Alex,Carlos ve Kezman şu ana kadar memnun Aragonesden,Aragonesde onlardan memnun olucaktır.Bakalım geçen zamanda Aragones'i sevebilicekmiyim.Belirtmeden geçmeyeyim bu adamın kanunları ve disiplini takıma inanılmaz + katıcak.

Hiç yorum yok: