2 Mayıs 2009 Cumartesi

Siklet Farkı !

Bir tarafa Asy'deki derbiyi,diğer tarafa bu derbiyi koyuyorum.Ne büyük farklar var dimi ? Futbol kalitesinden bakarsak uçurum var.18 maçta 17 galibiyet almıştı Real,bu maça kadar Barca'nın 94 golü vardı.100 yaptılar.Derbide yaptılar.Hem de Barnebau'da 6 attılar.Maça Real Madride söven bi formayla çıksaydı Barca,Real Madrid'in içi daha az acırdı.O kadar derbi izledim,hiç bi biyük derbide rakip takımın bu kadar çaresiz kaldığını görmedim.İddaa'da direk üst oynamıştım.Ama bu maçta 8 gol olucağını hiç düşünmemiştim.Ben en fazla 4 gol olur diye düşünüyordum.2 katı oldu.Son 20 dk Messi dalga geçti.Adam yürüye yürüye çalım atıyor.Henüz maçın başında 2 yüzde yüzlük pozisyonu var Messi'nin,üçüncü de affetmedi.Henry ve Barca'nın ilk golünde Messinin Henry'e attığı pas harikaydı.Henry plaseyi güzel vurdu.Plase dersen Henry geliyor aklına insanın...Real'in ilk golünde Abidal çaresiz kaldı.Ramos müthiş geçti ve Higuain golü attı.Maç 1-1 devam ederken Cannavaro çok aptalca bir faul yaptı.Henry'e dokunmasa top auta gidecek.Faulu yaptı ve Xavinin bu maçtaki 3 asistinden ilki bu oldu.Puyol kafayla 2-1 yaptı.
2. golden sonra Barca çok iyi oynadı.3.golde Messi köşeye müthiş bıraktı.Madrid defansı maçtan sonra Messi'yi dövse yeridir.Gol attı,asist yaptı,çalımladı.Bir futbolcunun yapabileceğinden daha fazlasını yaptı Messi.Real Madrid'in ise ben tek pozisyonu hatırlıyorum goller dışında,o da kazma Heinze'nin Robennin ortasında saçma kafa vuruşuydu.Orda arka direğe bırakacağına vursa gol olurdu.Rıdvan Dilmen de iyi salladı Heinze'ye ikimizi bir araya gelsek baş konu Heinze olur.Bu gün Barca adına kötü oynayan tek adam Eto'o oldu.Adını fazla duymadım.Henry müthiş oynadı.Özellikle bir pozisyonda Ramos'un boyunu ölçtü.Juande Ramos Barca gibi orta sahası çok kuvvetli bir takım karşısında Marceloyu çıkarıp Huntelaar'ı almakla intihar etti.Fark'a zemin hazırladı.Büyük Kaptan Raul çok etkisizdi.Raul-Huntelaar değişikliği o dakika itibarı ile daha mantıklı olurdu.Daha sonra Gago-Van der vaart değişikliği yapabilirdi.

Rıdvan Hoca siklet farkından çok bahsetti maç içinde,doğru da söyledi.Arada bir siklet farkı vardı.Barca'nın 2 santroforu da gol attı.Geçen sene Barnebau'da ki maçın intikamını aldı Barca.4-1 yenilmişlerdi.Henry yine gol atmıştı o maçta,o zamanlar Real süper oynamıştı.Barca 100 gol attı bu sezon.İleri üçlüsünden Henry 19,Messi 23,Eto'o 27 gol attı.Bir takım bir sezona daha ne sığdırabilir acaba ? Real ise seneyi düşünmeli artık,Barca rüya sezonunu yaşadı.Şampiyonlukları garanti oldu.Artık kutlamak lazım bu sene için Barca'yı...

Hiç yorum yok: