16 Ocak 2012 Pazartesi

Fenerbahçe,Semih ,MİY ve Nobre

MİY Kulübü Başkanı Ali Kahramanlı:''Sonuçta her iki kulübün ihtiyaçlarına göre transferler her zaman olmuştur ve olacaktır. Fenerbahçe, Nobre ile ciddi bir şekilde ilgilenmektedir. Nobre'yi transfer etmek istediklerini günler önce bize bildirdiler. Biz de aynı şekilde hem teknik heyetimizle hem de yönetim kurulundaki arkadaşlarımızla görüştük. Eğer şartlar oluşursa, şartlarda anlaşırsak biz bu transferi gerçekleştireceğiz. Sanıyorum ki, akşam saatlerinde transfer işinde anlaşma sağlanır. Transfer için Fenerbahçe yönetimi Nobre karşılığında bize Semih'i teklif etti. Biz de teklifin olabileceğini söyledik. Ancak henüz net bir anlaşmaya varılmadı. Görüşmeler sürüyor.''
Semih Şentürk: " 2 gün önce Nurullah hoca beni aradi. Beni takiminda görmek istedigini söyledi. Burda çok mutlu oldugumu söyleyip tesekkur ettim. Yönetimimizden bana Mersin'e gider misin seklinde bir teklif gelmedi. Kimseyle bu konuda görüsmedim, arayan olmadı. 13 yildir Fenerbahçe'ye hizmet ediyorum. bu sürede Galatasaray ve Besiktas da dahil olmak üzere çok takimdan teklif aldim. Bir gün bile Fenerbahçe'den ayrilmak aklimdan geçmedi. Ama hocamiz veya yönetim beni göndermek isterse boynum kildan ince."

Hiç yorum yok: