19 Mart 2008 Çarşamba

Avrupa'da Fener !



geçen sene her dalda kupa veya Madalya alıyoduk
bu senede Futbol ve Basket şubelerimizde Avrupa'da çeyrek final'i gördük
Fenerbahçe Ülker Tau'yu ezerek müthiş bir sevinç yaşattı bize

ben şu anda gerçekten gururluyum
buraya ne gibi kelimeler sığdıracağım onuda bilmiyorum
ama bir kelime veya cümle sığdıracaksam
Willie Solomon diye başlarım

yok yok
gerçekten bu adam insan olamaz
guard'dan fazlası çok daha fazlası
28 sayı 4 ribaund 4 asist , sen neymişsin be abi
takımda çok iyiydi kutlamak lazım

umarım her 2 dalda
Yarı final ya da Final'i görebiliriz
her alandaki başarı yüzünden Fenerbahçemizi kutluyorum .

Aziz Yıldırım 2010 demişti
ama şimdiden o hedeflere ulaştık diyebiliriz
Avrupa bizi konuşuyor , şimdi bu seviyedeyiz
2010'da Fenerbahçe SK'yı düşünemiyorum,hayal edemiyorum :)

Hiç yorum yok: