30 Mart 2008 Pazar

Neden olmasın ? Ama..


La Liga'da her hafta puan farkları değişiyor demiştim.
bu hafta yine değişicek,yani değişti bile
Nihat duble yaptı Villereal Barca'yı geçti 2.sıraya oturdu
R.Madrid ile Villereal arasında sadece 3 puan fark kaldı
tabi Real Sevilla'yı yenerse bu fark 6 olucak ama

son 5 maçının 4'ünü kazanan Villereal
nisterGOL'ün olmadığı maçlarda hep puan kaybeden Real Madrid
neden olmasın Nihat'ın Real Sociedad ile kaçırdığı şampiyonluğu
neden Villereal ile bulamasın , ki bu hedefe adım adım yaklaşıyor

Dip Not: Bu performansları hoşuma gitsede Villereal'in Real Madrid'in şampiyon olmasını istiyoruz tabiki. Son performanslara bakılınca Real hayal kırıklığı ama Real alamazsa Villereal alsın.Bencede Real'in alamama gibi durumunda Villereal kupaya uzanır . Artık Barcanın şansını yok gibi görüyorum.Ama yinede tabiki Real Madrid'imin şampiyon olmasını istiyorum.Villerealıda tebrik ediyorum.Ama Real doğrulamazsa Villereal kupaya uzanır.

Hiç yorum yok: