22 Mart 2008 Cumartesi

Yakışmadı



belki bu yazıya katılmayanlar çok olucak
belki benim gibi düşününlerde çok olucak
bazıları haklıdır diyicek vs.vs.

neyse
gelelim konuya
Cuma günkü Fenerbahçe-Kasımpaşa maçı
dakika 59'a kadar maçta bi kaç pozisyon dışında tık yok
Semih o dakikada oyuna giriyor ve her şey değişiyor

dikkat ederseniz herşey dedim
herşeyden kastım futbol değildi
Semih gözümde çok büyük bi futbolcudur
ama dün golden sonra Kezman'a yolladığı mesaj
Zicoya yolladığı mesaj onun adamlığına hiç ama hiç yakışmadı

efendim neymiş Semih'e yakışmayan demeyin
hemen söyliyeyim
Kezman bi çok kez golden sonra sırt numarasını gösterir
Semih kendi golünden sonra bu sevinci yaptı , burda BANA GÖRE
Kezmana bi mesaj vermek istedi

her ne kadar
kim kimden iyi olursa olsun
bunu bu şekilde göstermek Semih'e hiç yakışmadı
hadi neyse bu o kadarda büyütülecek bi mesele değil
sadece öyle takıldım bu konuya

ben onun yine Yasin'e koşucağını sanarken
birde baktım yedek kaldığı dakikalarda oturduğu yere koştu
oraya koşup yaptığı Semih'e hiç yakışmadı

burda
Adam haklı
çok iyi oynuyor ama oynamıyor
diyenler olabilir bende diyorum
fakat tepki şekli böyle olmamalıydı
Zicoyada , taşıdığı formayada ayıp oldu bana göre
umarım bunlar bi daha tekrarlanmaz

Saygılarımla .

Hiç yorum yok: