25 Mart 2008 Salı

Çok mu derdin var !

http://forum.arkitera.com/attachments/diger-tasarim-alanlari/2856d1122154226-ilginc-tasarimlar-kopyasi-azla-yetinmek-jpg

geçenlerde okulda bir slayt getirmiş Arkadaş
izledim ve gerçekten etkilenmemek elde değildi
gerçekten izlerken hem biraz düşündüm hemde içim acıdı

slayt tam olarak aklıma değil
Afrika çocukları ile ilgili bi şey

şöyle başlıyor

-Çok derdin olduğunu mu sanıyorsun
-Adidas isterken Nike mı aldılar . Onların seçme şansı yok (Resime dikkat)

daha bir çok yazıyı anlatırdım ama
slaytı izlemeden pek anlıycağınızı sanmam

mesela bir görüntü var
Obur bi kız diyet yapıyor , ama elinde hamburger
sonra Afrikalı bi çocuğun kolunun kaç cm olduğunu ölçüyolar resimde
ve çocuğun kolunu ölçmek için metre kolunu kapsamıyor , ip incecik açlıktan

onların hiç bir zaman seçme şansı olmadı
ve ben soruyorum

Çok fazla derdin olduğunu mu düşünüyorsun ?

Hiç yorum yok: