9 Haziran 2008 Pazartesi

Fırtına:Hollanda 3-0 İtalya

Ölüm grubunun maçları oynandı bu gün.Heleki Hollanda-İtalya maçının son 15 dk'sı var,izlemede yanında yat dedirtti.Van Brocnkhorst çok iyiydi.3.golde yaptığı hareketler çok akıllıcaydı önce Kujit'ı müthiş gördü.Sonra kafayı güzel yere yolladı.Zambrotta eşşeklik yapmasa belkide gol olmazdı o top.Sneijder ve Ruud gecenin diğer gollerini attı.Türkiyeyle atıyor kalbimiz ama favorimiz ve sevdiğimiz Hollanda.İtalya ise öyle bir 15 dk yaşadı ki,ağlanıcak bir 15 dk. idi.Önce Toni öyle bir gol kaçırdı ki evlere şenlik,sonra Grosso getirdi sağ ayağı ile vurmaz dedim sola çekti gol dedim,bir de ne göreyim o da yüzde yüzlük gol fırsatını kaçırdı.Kalecinin üstüne vurdu.O kadar yakından kalecinin üstüne nişanlaması ayrı bi vaka.Pirlo frikiğin başına geçtiğinde tamam 2-1 olur dedim,üzüldüm haliyle bir baktım yine Van Der Saar.O topu nası çıkardı öyle,inanılmazdı,harikaydı.O top belkide maçın kader topuydu.15 dk'da 3 golden oldu belkide İtalya.1 tanesini atsalar o gazla 2'yi atarlardı.Son gol ise harikaydı.Van der saar inanılmaz çeldi.Pirlo başını ellerinin arasına aldığı sıra Sneijder Van Brocnkhorst'a nefis ara pas attı.Van Brocnkhorst kaleye gitmek yerine akıllı davranarak Kujit'i gördü.O vurdu bu sefer Buffon nefis çıkardı.İtalya defansında ne kadar eşşek varsa toplanmış sanki,Kujit orta yapıcak,içerde sadece Van Brocnkhorst var.Adamı bomboş bıraktılar Van Brocnkhorst olduğu gibi bekledi kafayı çaktı sonra,maçın yıldızıyda oydu bana ve sanırım herkese göre.Fransa ve İtalya ölüm grubunda ilk maçlarında çok kötüydüler.İtalya grupta sonuncu,bakalım neler olucak,grupta işler çok karıştı ama Hollanda bu oyunuyla şampiyon olur.Taraftarların Kujit çıkarken "Champioonn,Champiooon olee olee oleee"tezhauratıda portakalları yakıştı hani,Cannavaroya ağlıyo şimdi İtalya,elden ne gelirki..Bakalım Cannavorasuz defans Fransa karşısında ne yapıcak.İtayla artık 2 maçını kazanmak zorunda.Hollandanın 1 maç kredisi var belkide.Ama yinede bu grupta hiç bir şey belli olmaz...

1 yorum:

B. dedi ki...

italya gol mü attı ben yokken :)
çıldırdım resmen verdiğim kadroyla çıksalar oyuna ne portakal kalır ne horoz