4 Haziran 2008 Çarşamba

Misilleme ?

Galatasaray Önder Turacıyı transfer et(miş).Başkan Moscovaya gitti dedi.Önder Galatasarayla anlaştım dedi.Qtm(Kolpa Türk Medyası) da misilleme dedi.Yahu ne misillemesi.Önder Turacıyı alarak mı Emreye misilleme yaptı Galatasaray ? Amacım Önderi küçümsemek değil ama son 2 sezon inanılmaz düşüş var.Bu sezon Gökhan'a kaptırdı zaten formayı,hele bu sezonki bir İnter maçı var tek isabetli pası Alexin kafasınaydı ondada Julio Cesar insanüstü uçmuştu.O maç kullandığı her top kötüydü.Kendiside farkında olucak ki bi ara orta açmayıp pas yapıyordu sürekli.100.yılda Kerim vardı.İlk 10 hafta falanda Kerim oynamıştı.Sonra Ankaraspor maçında tecrübesliğini konuşturdu(!) Kerim.O maç 2-0 öndeyken Kerim'in iki hatasıyla 2-2 olmuştu.Neyse efendim,ben hala o dönemlerin Önderin niye kazığa çekildiğini anlamıyordum.O maçtan sonra Kerim Önder'in Gökhan'a olduğu gibi Önder'e kaptırdı formayı.Bu seneki gibi değildi,yine yapıyordu bi şeyler.Defans olarak kuvvetli ama,bir bekin sürekli ileriye destek vermesi gerekir.Koşup geri gelmezi zamanında iyi orta yapması gerekir.Önder sadece defans yapıyordu.Galasaray Önderi alırsa amacı futbolcu almak olmaz bence.Önder son 2 sezon naptı ki Galatasaray onu alsın.Belkide onlarda Önder'i alarak misilleme yapmaya çalışırlar.Ha belki defansın ortasında oynasa daha iyi olurdu Önder ama olmadı işte.Sağda bu sene çok kötüydü.Bana göre bu sene takımın zayıf halkasıydı.Zico varsa ben yokum dedi.Aslında bakarsak Ziconun ne kadar haklı olduğunu görürüz Önderi çekip Gökhan'ı oynatma adaletini Kezman-Semih'te niye göstermedi Zico bu da tartışılır.Şans vermişti Zico,ama aynen başkanın dediği gibi kullanamayan Önder oldu.Alsın alsın Galatasaray.Galatasaray ya da başka bir takım.Nereye giderse gitsin yine de teşekkür ederiz Önder'e ha üzülmem ama kulübeye demirlemiş ve ışık görmediğim adamın gitmesine,ha bir de Galatasaray Alabiliyorsa birde Aurelio'yu alsın..

Hiç yorum yok: