3 Haziran 2008 Salı

Saçma Transfer Politikası

http://img146.imageshack.us/img146/291/aragones580276uz1.jpg
Bi onun ismi geçmemişti Fenerbahçe için.Sonunda onunda ismi geçti.Bu basın biz Fenerbahçe taraftarlarına inat yapıyor bunları sanırım.Aragones'in için yöneticilerimizin Madrid'e gittiğini duydum.Ntv söyledi.Boş haber değil yani,neden böyle saçma transferlere yöneliyor Yönetim anlam veremiyorum.Burak Yılmaz vakası var hala,ki canımı çok sıkıyor.Rauşu kullanmayan adamın futbol bilgisine tüküreyim en başta,70 yaşına gelmiş adamın Avrupanın yükselen güneşinde işi nedir? Böyle bir hocanın burda işi yoktur.Bu yaştan sonra Aragones gitsin torunlarıyla uğraşsın.Bize uzak allaha yakın olsun.Bu transfer gerçekleşmez umarım,moralimiz tam düzeliyoken Fatih Terim haberleri çıkıyor.Sonrasın Luis Aragones.Yahu Başkanın B planı bu ise istemiyoruz.Zico'dan biraz soğsakta A planı olan Zicoyu B planına tercih ediyoruz.Çünkü B planındaki isimler(Terim,Aragones)beni hiç kesmedi açıkçası.İkiside bu takıma yanaşmaz.Zaten Terim haberi hem bizden hem Terim'in ağzından yalanlandı.Ama Fatih Maltaylı'nın ortaya attığı iddaa'da boş değil,onunla ilgili bir post daha atıcağım buraya,transfer konusundaki tek memnuniyetim başkanın söylediği 3 isim.3 isim olmazsa Kanoute'yi alıcakmışız.Yani Kanoutenin daha iyileriyle de görüşülüyor sanırım.Hani ben Kanoute'ye dünden razıyım ama beni tek sevindiren açıklama oydu.Emre Belözoğlu konusunda ise şimdilik yorum yapmamakla yetiniyorum.Ben istemezdim Emre'yi,yönetim getirdi ama bundan sonra bizim yapabiliceğimiz hiç bir şey yok.Umarım başarılı olur Emre,ama başarıdan önce Adam olur inşallah.!

2 yorum:

B. dedi ki...

Raul'u kadroya almadığı gibi Alex'i de kenarda oturtur demedi deme

Capitcao grande dedi ki...

İşte o zaman benden kafasına kafasına sopa yer :D