5 Mayıs 2008 Pazartesi

Fenerbahçeli Olmanın Gururu Bizlere Yeter...!

Aşkınla olduk derbederle çıkmıştı sahaya Fenerbahçe.O an öyle bir dondum kaldım ki kirpiklerim ıslandı.Kadıköydeki o tezhaurat hep beni duygulandırıyor.Futbolcular sahaya çıktığında o tezhauratla birlikte giden şampiyonluğa değil içimdeki bu sevgiyi dışarı vuruşumdu o gözyaşları.Belkide motive olamıyodu takım.İlk yarım saat çok kötüydük golü de yedik.Kahe bu maç çok iyiydi gol attı asist yaptı.Gerçekten iyiydi.Alex-Aurelio-Edu beraberliği getirdi.Sivas'ın attığı her golden sonra oluşan uğultu stadıda bir anda hareketlendiriyodu.2-1 yaptık 3-1 oldu.Sonra Kahe'nin topuk pasıyla kaygan zeminin azizliğine uradık.Galatasaray maçı 4-3 yaptığında belkide yeşeren umutlar artık yoktu.İşte o dakikadan sonra "Bu taraftar sizinle gurur duyuyor" tezhauratı başladı.Sonra Aşkınla olduk derbeder.Paha biçilemez bi gündü benim için aşşağı komşunun galatasaray gollerini duymam için tv'nin sesini iyice açmıştı.İşte biz onlar kadar ağlamadık şampiyonluk için.Onlar gol sesini dinlettiler bana bende onlara Aşkınla olduk derbederi,sanırım aradaki farkta bu,o yüzden dün Kadıköyde "Şampiyonluk için Gs gibi ağlamayın bu bize yeter" pankartı vardı.Son 1 hafta kaldı çıkmamış candan ümit kesilmez.Yaptığınız,yaşattığınız her türlü o formayı ıslattığınız için hepinize sonsuz teşekkürler.Allah sizleri başımızdan eksik etmesin.Siz hep kalbimizdesiniz,ve ne olursa olsun Aşkınla derbeder'i biz hep söyleriz !.

Ben Galatasaray maçını seyretmiyordum.Skoru zaten spiker söylüordu.Maçtan sonra özetini izledim.Güzel bir maç olmuş gerçekten ama Sivaslı oyuncular bu maça Sivas kenti gibi hazırlanamamış.Bülent Uygun hazırlayıp motive edememiş.Bülent Uygun maçtan önce "Biz son 2 maçımızı kazanmasakta olur gönüllerin şampiyonuyuz" demese belki daha iyi bir Sivas izlerdik.Bülent uygun bu büyük maçlardan önce saçma demeçler vermeyi bırakırsa Sivas gelecek sene daha iyi olur.Belki de o açıklama Sivassporu rehavete sürükledi.Yinede çok kötü değillermiş.Maçtan önce Sivas-Gs paf takımı maçında Sivas şampiyon olmuş.Maçtan öncede iki takım taraftarları arasında yaşanan bir atışma vardı.Galatasaray haftaya berabere kalırsa şampiyon oluyor.Umarım haftaya yeni marş diye River Plate'in başka bi marşını çalıp dinletmezler.Ha tabi sözleri de çeviriyorlar.

Hiç yorum yok: