14 Mayıs 2008 Çarşamba

Kezman git artık !

Mateja Kezman,gelişi olay gidişi de olay olucak heralde,yönetim anlaşmaya yanaşmıyor ama kendisi kalmak istiyor.Tabi neden gitmek istesin bi şey yapmadan 3.25 milyon € alıyor paşam.Yönetimle toplantı yapmış Kezman farkı karşılayın öyle fesh edin sözleşmeyi diye,ki bu da Fenerbahçenin kasasından Kezman için o da daha gitmesi için 7.50 milyon € çıkması demek.Kezman geldiğinden beri bi şekilde sorun oluyordu,oyundan çıkıyordu kötü oynadığı için kem-küm ediyordu,dünya yıldızıyım kariyerim var diyodu,ama hiç bir şey yapamıyordu.İstikrar denen şey yoktu adamda,saç baş yoldurdu attığı gollerden çok,şimdi ise kalmak istiyorum diyor,bu kulüpü çok seviyorum diyor.Eğer bu kulübü gerçekten seviyorsan git be Kezman.Senin burda aldığın desteği ömrü hayatında kaç futbolcu almıştır acaba,tam olarak ne zaman karşılayabildinki bu desteği,eğer gitmesi için gereken bir para varsa kampanyayı başlatmaya ben hazırım,ne kampanyasımı ? , Kezmanın gitmesi için kulübe yardım kampanyası!,yönetim bu sene Kezmanı takımda tutarsa gerçekten çok yazık olur,bu adama çok şans verildi kulübede daha iyisi varken kendisi oynatıldı onunla başlayan laubalilik yüzünden şampiyonluk gitti,bu adamın burda daha fazla durması hem kendine hem bize zarar verir,para falan istiyorsan basına söyle Kezman biz Fenerbahçe taraftarları olarak toplamaya hazırı,hani destek açısından !

Not:Haber kulüp tarafından yalanlanmıştır,yazı bir Olasılık üzerinedir,ve yalanlansada gerçek ihtimali olduğu içindir..

1 yorum:

CaN_Hooijdonk dedi ki...

maalesef dertli olcak...