6 Mayıs 2008 Salı

Kaptan diyor ki ;

Alex de Souza, Galatasaray maçından sonra Samandıra Tesisleri'nde bazı taraftartarın takıma ve futbolculara yaptığı protesto ile ilgili olarak, "Tepki verenler 2-3 kişiydi ve bana göre onlar Fenerbahçe taraftarı değildi" dedi. Fenerbahçe taraftarının takımına her şartta destek verdiğini kaydeden Brezilyalı futbolcu, şöyle devam etti: "Oradaki terbiyesizleri Fenerbahçe taraftarı olarak nitelendirmemek gerekir. Bu durum tüm taraftarlarımıza mal edilemez. O gün herkes için kötü bir gündü. Münferit olaylar benim Fenerbahçe taraftarları hakkındaki düşüncelerimi değiştiremez. Gençlerbirliği maçında yağan o yağmurda stadımızı dolduran sonuna kadar takımın destekleyen, umudunu hiçbir zaman kaybetmeyen, iyi ve kötü günde her zaman yanımızda olanlar Fenerbahçe taraftarıdır. Bu olayları milyonlara mal edemeyiz. Ben Fenerbahçe taraftarının büyüklüğünü biliyorum. Ben ve arkadaşlarım Fenerbahçe taraftarına minnettarız. Bize gösterdikleri saygı ve destek takımımıza büyük yarar sağlamıştır. Bu destekten dolayı taraftarımıza minnettarım."

Hiç yorum yok: