21 Mayıs 2008 Çarşamba

Transfer Gündemi

Bu sene çok hareketli bir transfer dönemi bekliyor bizleri,peki neler neler konuşulmuş bir bakalım,en dikkatimi çeken kulüp Arsenal oldu sanırım hareketli bir dönem geçiricekler Fransızları topluyorlar takıma yine Ben Arfa'yı da bitirmek üzere imiş Arsenal.Bu ikili için 40 milyon pound ödüyecek Arsenal tabi transfer gerçekleşirse,yine Arsenal'in Robinho'yu da istediği konuşuluyor.Robinho için Reale önerilen para 40 milyon pound.Mijatovic ise yerini doldurmadan satmayız demiş,bu sene Shusterle yeniden doğmuştu Robinho neden satmak istediklerini anlamadım gelen parayla Cr'nin transferinin bi bölümünü karşılamak istiyorlar heralde..Son olarak Wenger'in Benzema ve Frey aşkı var.Bu ikiliyi çok istiyormuş Wenger.

Bir Arsenalmi var bu gündemde birazda TSL'ye geçelim efendim.Fenerbahçe ile başlayalım Vagner Love ve Kanoute bitti deniliyor,sağlam bir kaynak bana Vagner Love seneye Fenerbahçe formasını giyiceğini söyledi.Yattara ile Roma ilgileniyor.Yattara için Roma Trabzona 5 milyon Euro + bir futbolcu önermiş,vericekleri futbolcuyu çok merak ediyorum,ama pek sanmıyorum bu transferin gerçekleşeceğine Yattarada para kazandırıp giderse Trabzon taraftarı ona "Bebek değil ayı yüz" diye pankart açarmı bilmem,çünkü Yattara Trabzonda şampiyonluk yaşamadan bi yere gitmem demişti.Beşiktaş ise sadece stoper arıyor ağırlık gençlere veriliyor bu sezon Beşiktaşta gurbetçi futbolcuları izliyor.Galatasaray'ın ilgilendiği bir isim dikkat çekiyor kendisi Galatasaray bana teklif yaptı dedi.Bu isim Le Mans'da oynayan Koffi Romaric.

İspanya ile pek bi bilgim yok,ama orasıda açılır 1-2 haftaya Ronaldo ben İspanyada oynamak istiyorum demişti,Shusterde Ronaldo bir gün Real forması giyicek demişti,bakalım o gün Euro 2008'den sonra gerçekleşebilicekmi...

Not:Transferde adı geçen isimler sağlam kaynaklı yerden aldığım bilgiler,şen kalın...



Hiç yorum yok: