10 Nisan 2008 Perşembe

Bir zamanlar

http://img524.imageshack.us/img524/3938/45az7.png

yurdumuzda hep anlatılır
işte Kaka Gaziantep'in kapısından döndü
Appiah önce Gs'ya gidicekti ama Terim beğenmedi diye
hani bu iddaların hepsi doğrudur

ama bugün bir röpörtaj gördüm
belki o da doğrudur bilmem ne kadar doğrudur ama
Beşiktaş Jimnastik Kulübünün eski yöneticisi Sinan Vardar
baya bi iddaa'da bulunmuş bugün Sabah gazetesine
bi zamanlar Gökhan Gönül'ü alacaktık Uğur bonservisi elinde bize geldi
Barış özbek ve Serkan çalık kapımızdan döndü . Aydın'ı ben keşfettim diye
ha bide Mehmet Topal'ı bir sene Ulvi Güveniroğlu ile takip etmiş

senin Beşiktaşta hadi atıyorum
1-2 yıl önce takip ettiğin Gökhan Gönül
o zamanlar kaç yaşındaydı gerçekten adam gibi izledinmi
hani Uğur'u falan anlarımda burda sallamış Sinancım
2-3 yıl önce Oftaş bile bilinmiyordu ya hani yinede söyliyelim
Barış Özbek , Serkan Çalık bunları izlediğinde bu adamlar kaç yaşındaydı
Mehmet Topal'ı da geçtim Serkan ve Barış'ıda sallıyor

demekki Sinan vardar
son yılların yıldızlarını ve
bunlardan 3'ü çizgi oyuncusu biri ofansif diğeri forvet biride Defansif orta saha olmak üzere
Beşiktaş Jimnastik kulübüne baya oyuncu kazandıracakmış
Aydını kazandırmış çok yalvarmış Aydın için
ama diğer 2'si Fenere geldi , Beşiktaş Jimnastik kulübünün elinden birde Colin'i aldı Fener.
ne kadar gerçek olduğu bilinmez ama Beşiktaş o dediklerinden sadece birini almış
o da Aydın , şu anda çok formda bakalım Beşiktaş Jimnastik Kulübünden ayrıldıktan sonra
hangi yönetici Barış Şimşek'i önerdim almadılar,Gökdeniz bi zamanlar bonservisiyle geldi.
Drogba'yı çağırdık idmanda denedik beğenmedik diyecek
ilginç ama biraz sallamalı sözler söylemiş Sinan haydi bakalım meydan boş biraz salla çoş

işte Sinancımın röpörtajı şöyle;

Aydın'a şans verilirse Beşiktaş'ın Roberto Carlos'u olur.Aydın'da bu potansiyel var.Aydın'ı transfer ederken adeta yalvardım."Bu çocuk geleceğin yıldızı olur" dedim.Bugün Aydın'ın kıymetinin anlaşılmış olmasından mutluyum.Aydın'a gerekli yatırım yapılırsa Carlos gibi olur.Ertuğrul Sağlam'ın bu futbolcuyu kazanmasıdan dolayı son derece mutluyum.emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

"Alt yapıda görev yaparken Uğur Boral'ı önerdik.Bonservisi elindeydi ama Kıvanç Oktay aldırmadı.Mehmet Topal'ı bir sene boyunca Ulvi Güveniliroğlu ile rapor ettik ama aldıramadık.Fenerbahçeli Gökhan Gönül raporlarda hala durur.Yine barış ve Serkanda kapımızdan döndü."

Benimde söyleyecek bir şeyim var son olarak ;
"Umarım Beşiktaş Jimnastik kulübünde bir gün başkan olursun Sinan Vardar,çok yetenekli gençler keşfediyorsun senin başkanlığında Beşiktaş Jimnastik kulübü gençlerle dünya kulübü olabilir.Çünkü hepsini sen keşfediyorsun"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sinan vardar'ı tanıyorum ve tanıdığım kadarıyla söyleyebilirim ki türkiye'de 15-21 ya$ arasındaki potansiyeli olan tüm topçuları mutlaka ya be$ikta$'a ya da diğer büyük takımlara önermi$tir..