21 Nisan 2008 Pazartesi

Kallimiydi sorun ?

http://www.radyospor.com/pic_lib/26.08.2007_lincoln.jpg

Bu sıralar basında en çok Lincoln konuşuluyor.
konuşuluyorda bizim bu basın ne kadar ilginç bir basın
adamı 1 maçla kral ettiler attığı tesadüf golle
Gençler'e attığı gole lafım yok tabiki ama basın işte ...
güya Lincoln Kalli'den sonra çok iyiymiş miş miş ..
Gençler maçında kötüydü Lincoln ama golü attı
yine kupa maçında Gençler maçında çok kötüydü penaltı kaçırdı.
son maçı izleyemedim sadece golü gördüm o da tesadüf olmuş
şimdi diyorlar ki Lincoln Kalli'den sonra düzeldi .
ben hala futbol olarak bi şey göremiyorum Lincoln'de
önce 5 maç üst üste oynasın Lincoln .
eğer böyle bir şey varsada Lincoln hoca seçiyorsa
profesyonel değildir profesyonel adam hoca seçmez
ben bu durumda Lincoln'e amatör derim
gerçekten hoca seçiyorsa yani

Hiç yorum yok: