26 Nisan 2008 Cumartesi

Yeter be !

http://www.fox.com.tr/images/programs/62.jpg
Fox Tv'de Bez bebek saçmalığı devam ediyor.Saçmalık derken dizi ile ilgili iyi yada kötü yorum yapmıyorum.Açıkçası hiç izlemedim ve izleyeceğimide sanmıyorum.Bugün Chelsea-Manu maçına 1 saat kala açtım ve yine o dizi Bez Bebek.Korktuğum başıma gelmedi derbiyi seyrettim.Komik olan maçtan önce Bez Bebek yayınlanıyor.Maçtan sonra yine Bez Bebek yayınlanıyor.Kanalları gezerken bu filmi görmekten gına geldi.Başka dizi yokmu arkadaşım,Yemin'i koyun veya başka bir şeyi.Her saat her dakika bu Bez Bebek var.Artık bu saçmalığa bir son versinler,kanalları gezerken Fox'a rastladığımda her zaman Bez Bebek'i görmekten sıkıldım !

2 yorum:

Inflexible dedi ki...

ben olsam yaparım valla iğrenç bir bebe dizisi

CaN_Hooijdonk dedi ki...

saçmalık :S