15 Nisan 2008 Salı

Por favor Master ...


sizce bu resim kaç milyon dolarlık
bu resimdeki ikiliden ikisininde FB ile adının geçiceğini hiç düşünürmüydünüz
her yıl kadrosuna bir yıldız katan ve çoğundan yararlanan Fenerbahçe
bu sefer bu 2 yıldızdan birini alırsa yararlanacağı kesin
eğer bu 2 yıldızdan biri gelirse top bi forvetin ayağına geldiğinde heyecanlanırız
siz olsanız hangisini seçerdiniz , ben karar veremezdim açıkçası
tam bu haberleri görüp keyfim yerine gelmişken Eto'o Recrativoya 2 gol attı
gerçekten bu beni çok üzdü , Eto'o aynı formunu korursa bırakırlar mı bilmem
Barca'da tek bildiğim Riijkard , Ronaldinho ve Henry'nin gideceği %50 ihtimallede Eto'nun
Henry kesin gidicek gibi gözüküyor ama Fenerbahçeye sıcak bakarmı bilmem

Eto'o ise Fenerbahçeye sıcak bakar
çünkü ırkçı hareketlerden bıktığını kendiside söylüyordu hep
Türkiyede böyle bir olay yaşamaz yani biz pek yaşamadık
bazı söylentiler dışında onları pas geçiyorum çok önemli değiller çünkü
Eto'o yada Henry 2'sinden birini alırsa Fenerbahçe çağ atlar
seneye Avrupa'da Romaya gider , bakalım başkanın dediği o büyük transfer
Eto'o yada Henry'mi bize beklemek düşer

Başkan diyor ki şimdiye kadar aldıklarımın hepsinden
daha fazla ses getiricek bu transfer diyor ...

Revivo,Rapaic,Ortega,Pvh,Alex,Anelka,Appiah,M.Kezman,R.Carlos

yukardaki isimlerden daha büyük bi isim düşünemiyorum
düşündüğümde ise durumada bakınca yukardaki
milyon dolarlık resimdeki 2 kişiden biri geliyor aklıma
bu kulüpte her "Por Favor" kelimesi dinleniyorsa
bende Aziz Başkana bu 2 yıldızdan birini al "Por Favor" diyorum ..

Not : Kezmanın ismi olduğu için yukarıya yazdım , ismi dışında kendisini pek göremedik...

Hiç yorum yok: